fredag 5. november 2010

Shopping her og shopping der

På tirsdag ble det Bergenstur med juleshopping på menyen. To stykk jenter og en barnevogn tilbrakte dagen traskendes rundt i butikk etter butikk, med varierende resultat. Fikk faktisk kjøpt hele tre julegaver.... Så da har jeg fire, og ørten igjen. Sentertrasking med bekkenløsning er ikke så veldig god kombinasjon, så fra nå av blir det netthandel og småturer for resten av juleshoppingen.

Når en først er på shopping må en jo spandere litt på seg selv også;) Siden min kjære vinterjakke begynner å bli rimelig sprengt over babymagen måtte jeg ha ny jakke, ikke for dyr siden den bare skal brukes i noen måneder. Valget fallt på en svart en fra Vero Moda, i størrelse XL så det blir plass til både meg og mini inni:)



Så blir det jo god tid til julegodtelaging i år (familie og venner, forbered dere på spiselige gaver) og jeg fant fiiine konfektformer på Traktøren

Klarte å handle litt i dag også, faktisk de første klesplaggene jeg har kjøpt selv til mini utenom luer. Lille vinterjenta vår kommer jo i februar, så sørger for at hun ikke skal fryse i body, strømpebukse og jakke i babyull (merinoull) fra Janus. Koster jo litt, men bare det beste er godt nok for lillegull:)


1 kommentar:

  1. Fin jakka!
    Eg har kjøpt (ein te) pakke te mininurket!;)

    SvarSlett