torsdag 18. november 2010

Jeg gleder meg!!

I dag er det torsdag 18. november, og jeg har så mye å glede meg til!!
1 dag til: Som hengiven Harry Potter-fan har jeg selvfølgelig bestillt biletter til film nr 7 som har premiere i morgen. Min kjære er så snill å bli med selv om han ikke er så begeistret, noe jeg setter kjempemye pris på:)

2 dager til: Verdens beste Brit kommer hjem for jula etter å ha vært i USA hele høsten. Må vente noen dager før jeg får hilse på henne, men bare det at ene besteveninna mi er tilbake i landet er en fryd:)

10 dager til: 1. søndag i advent. Starten på adventstida, staken kan settes opp og stjerna henges i vinduet.

13 dager til: 1. desember, da jula virkelig begynner for meg. Huset pyntes til jul, julemusikken spilles og adventskalenderene begynner på tv.

36 dager til: julaften!! Er 26 år gammel, men syns fortsatt det er like stas å åpne julestrømpe, se juleprogrammene, spise julegrøt og julemiddag og åpne pakker på kvelden. Og ikke minst gå rundt med den deilige julefølelsen en hel dag:)

85 dager til: det største av alt! På 5-årsdagen til meg og min kjære skal lilletulla vår komme. Har derfor en ekstra forhåpning om at hun kommer på termin siden det allerede er en betydningsfull dato.

Har enda flere ting som skal skje imellom: julegrøt med gode venner, feire nyttår med pappa, bursdagen min... Åh, så mye å glede seg til:)

1 kommentar:

  1. for et herlig, gledelig innlegg! eg glede deg og! og meg Ü

    SvarSlett