tirsdag 16. november 2010

A dream is a wish your heart makes...

Og jeg drømmer meg bort på nettsider og kataloger hele dagen lang.... Når man ligger så mye på sofaen som jeg gjør for tiden blir det mye tid til å surfe på nettet. Føler meg som et barn i en lekebutikk og vil bare kunne sutre "Jeg vil ha sånn".... Men det nærmer seg jo jul, så man kan vel si at dette blir som en aldri så liten ønskeliste:)
Først kunne jeg egentlig ønsket meg absolutt alt i katalogen til danske Greengate, de har så utrolig mye vakkert. Her er et par eksempler:




Nå har vi flyttet siden dette innlegget først ble skrevet, og siden det manglet noen lamper måtte jeg jaggu meg kjøpe lysekrona selv. Lar allikevel denne stå til inspirasjon;)





Vi samler fortsatt på disse vakre middagstallerknene, Antarktis av Vebjør Sand. Mangler 5 for å få et komplett sett til 12.



Lurer også litt på å bytte ut Blåklokkeglassene mine, som jeg begynte å samle på for sikkert 10 år siden, mot glassene som hører til serviset vårt. De er mye enklere enn Blåklokkeglassene så de er litt mer brukervennlige, men allikevel spessielle med sitt blåskjær.


Ellers er en stor hit gavekort på Ikea og Amanda-senteret. Samme gjelder Disney-klassikerne, særlig da Askepott, Skjønnheten og udyret, Peter Pan og Alice i Eventyrland (jeg samler). Ønsker meg også en sånn boksåpner som lager lokk av toppen av boksen, kjempepraktisk når man ikke bruker alt av en hermetikkboks på en gang. Vi trenger forresten også ny microbølgerovn siden vår har begynt å kortslutte strømmen i hele leiligheten... Ikke noe fancy, bare til å varme opp rester i:) Ønsker meg også abbonement på Donald-pocket og de tre siste bøkene i denne serien(Chainfire, Phantom og Confessor).
Ønsker meg litt til lillemor også da, ullklær (helst merinoull), badestamp, "krabbeteppe", elastisk bæresjal/bæresele og litt større ting som stellebord/kommode og vognpose.

Hmmm, det heter jo ØNSKEliste, så kan jo føye til noe jeg ønsker meg til lillejenta kommer, kanskje jeg da kan ønske meg penger til det så jeg kan spare? Ønsker meg speilreflekskamera. Innbillet meg at med et skikkelig kamera vil jeg klare å ta skikkelige bilder, og vi vil jo ha fine bilder av lillejenta vår:)
Sånn, min ønskeliste på akkurat dette tidspunkt, godt mulig den oppdateres. Avslutter med sangen som inspirerte overskrifta: A dream is a wish your heart makes

2 kommentarer:

  1. Lurt med online--lista som blir oppdatert ondaveis:D

    SvarSlett
  2. Oh yes, veeeldi vikti at folk får veta ka eg ønske meg skjønne du. Ikkje minst Nissen!

    SvarSlett