mandag 12. september 2011

Til barnerommet




Anna skal ikke flytte inn på eget rom før over nyåret, men liker å planlegge:) Hun skal få navnet sitt på døra, men jeg har ikke funnet noen jeg liker. Derfor har jeg kjøpt helt enkle trebokstaver på Panduro og malt dem selv. Jeg pyntet dem med bordpynten fra dåpen hennes, og ble egentlig ganske fornøyd:)



Så fant jeg ut at jeg skulle ta i bruk lampeskjermen fra forrige innlegg. Rev av alt stoffet så jeg bare hadde "skjelettet" igjen. Sprayet med samme sølvspray som lampen og festet på enda mer av bordpynten fra dåpen, veldig greit å få brukt det til noe. Festet også på en lenke med julelys, enten så skal disse fjernes helt eller erstattes med en lenke med blank ledning. Hva syns du, med eller uten lys?

(Har ikke bilde uten lys)

2 kommentarer:

  1. Nydelig lampe :) kjempe fine bokstaver:) flink du e :):)

    SvarSlett
  2. MED lys!!! Kjempefin!

    SvarSlett