tirsdag 25. oktober 2011

En titt inn på barnerommet

Vi har kommet vel i hus, og Anna har flyttet inn på eget rom litt tidligere enn planlagt. Hun begynte å våkne av oss, så da var det på tide, og nå ligger hun på eget rom rett over gangen for oss. Syns egentlig det er blitt riktig så pent der inne jeg:)






Bokstavene har jeg festet på en tom bilderamme istedenfor å ha dem på døren. Over senga hennes henger kaninkosekluten hennes når den ikke er i bruk og må tørke (hun sutter på ørene) sammen men andre kosekluter hun har fått. Det står også en vanlig rammemadrass der inne som sto der fra før av og som vi ikke har plass til noen andre steder. Der bor nå en stor bamsefamilie blandet sammen av mine, samboeren sine og Anna sine bamser.




Hyller oppå kommode, syns jeg var litt lur som kom på det;)  Hyllene er stort sett fyllt med dåpsgaver enn så lenge. (Så bruker vi rommet litt til lagringsplass også.)




Ole Brumm-gardiner som før en tur til svigers bare var en lang stripe stoff. Fikk veiledning av min store håndarbeidsguru (les: svigermor), men har sydd den helt selv:)




Søte bamser flyr avgårde:) Disse kjempesøte klistremerkene kom sammen med ordene "Chase your dreams", som har fått plass på døra.




Og her er jenta som bor på rommet. Pappa (her representert av bare nesa) pusser alle de 3 tennene hennes før nattinatti.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar