mandag 27. juni 2011

Bryllupsplanlegging

Plutselig er det bare ett år igjen til vi gifter oss!! Lillemor er 5 mnd gammel, tida fyker avgårde. Nå til helga skal jeg til Bergen for en "bryllupshelg" med forloverene mine (Hjelp!! Første gang jeg reiser fra Anna). 2 herlige jenter som jeg er kjempeglad i og som jeg vet klarer oppgaven med glans:) Og som om ikke det er nok: jeg skal selv være forlover for en av jentene 9 uker etter vi gifter oss. Blir travelt på tredjejenta ja, siden vi alle tre er hverandres forlovere.


Fargevalget ble endelig bestemt på lørdag, da jeg kjøpte lysestaker på tilbud på Nille: Rosa og sølv.

70% avslag!!
Gjenstår å se om jeg faktisk har lys i dem eller om jeg skal finne på noe rart med blomster i dem:)

Kjolen er kjøpt, den ble faktisk kjøpt i fjor sommer. Har ikke prøvd den siden da, så håper den fortsatt passer;) Hadde slør også, men kattekreket har herjet med det, så må ha nytt. Heldigvis har snille svogermor sagt seg villig til å sy til meg, så jeg får det akkurat som jeg vil ha det. Men da er jo spørsmålet: hvordan vil jeg ha det?

Kjøpte kaketopp også i fjor, da vi var i Newcastle på ferie. De som kjenner meg vil ikke bli overrasket over denne:

Så søt at man kan få vondt i tennene;)

Jeg gleder meg jeg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar