tirsdag 14. september 2010

Første store innkjøp til mini.

What mama wants, mama gets;) Jeg har klødd i fingrene etter å begynne å handle inn litt av de dyreste tingene for å spre kostnadene litt, noe min kjære ikke har vært helt enig i. Men i går ble jeg forelska, falt totalt pladask for en vogn på finn.no. Og mannen liker jo å spare penger og holde husfreden samtidig, så i går kveld, i mørke og et fossefall av et regnvær, ble denne flotte vogna vår:)

Mor er storfornøyd og far klapper seg på lommeboka etter å ha fått kjøpt eg utmerket vogn i god stand til halv pris. Takk kjære Finn:)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Fin! Kjekt når ting begynne å bli litt meir "håndfast":) Godt ein (som regel) har god tid te å forbereda alt som trenge forberedast, både fysisk og psykisk:)Gler meg te å prøvetrilla!

    SvarSlett