søndag 12. september 2010

Barneromsinspirasjon

Nå har ikke jeg anledning til å innrede barnerom, i leiligheten vi leier nå har vi bare ett soverom, og vi kommer nok ikke til å ha kjøpt til mini kommer. Men kanskje senere?

Det finnes så utrolig mange fine temarom der ute. Spørsmålet er jo hvor lurt det er å bruke masse penger på noe mini kommer til å vokse fra på ikke så altfor mange år. Jeg elsker Tatty Teddy. Mini får en slik bamse når hun kommer, men hvor fint hadde det ikke vært med et slikt rom?

Eller kanskje en annen favorittbamse, Ole Brumm?Så har vi jo Beatrix Potters fantastiske verden, og Peter Rabbit


Åh, den som hadde hatt penger og ikke minst talent til å få til noe slikt.

1 kommentar:

  1. For ein koseli blogg! Dinna gler eg meg te å følga med på:) Og eg gler meg endo meir te å bli "tanta"!:D Hels mini frå meg<3

    SvarSlett