tirsdag 31. august 2010

Raindrops on roses and whiskers on kittens...

...these are a few of my favorite things:

Bokserien jeg leser på nå: The sword of truth, kjempespennende.

Elsker musikaler. Favoriten er Wicked.

Levende blomster må man ha, pelargonia har blitt en favoritt siden den faktisk overlever i stua mi ;) I vasen står som oftest rosa roser.

Når man kjeder seg er det godt å ha noe å le av, og som tidligere Rema-ansatt syns jeg kunder er noen fascinerende vesener. Derfor er også denne siden en favoritt:)

Liker faktisk at sommeren er over også jeg, vi slipper å leve i håpet om sol og varme og er heller fornøyde med at det ikke striregner og kler faktisk på oss istedenfor å fryse i t-skjorte bare fordi sola titter frem. Så er jo også høsten inngangen til vinteren som kommer med den desisert beste tiden på året: jula.

When the dog bites,
when the bee stings,
when I'm feeling sad
I simply remember my favorite things
and then I don't feel so sad:)

3 kommentarer:

  1. Du e min favoritt!

    Slit an med ny blogg Ü

    SvarSlett
  2. Hadde eg hatt med favorittpersonane mine sku du fått blitt med i "kåringo" kjære;)

    SvarSlett